piątek, 30 grudnia 2016

Mini dj Tobio x Hinata + Oikawa

Typ: Tłumaczenie, Shounen-Ai
Fandom: Haikyuu!!
Para: KageHina
Znaleziono: Oryginał






O matko. Wybaczcie mi tę ciszę i pustki. Nawet nie wiem gdzie zniknęła mi końcówka roku. Aż wstyd mi się pojawiać tylko z czymś takim ._. Ale niestety, prawdę mówiąc, nic więcej nie mam. Kompletnie. Prawdę mówiąc chciałam zrobić coś większego, ale ciągle brak mi czasu. W ciągu tygodnie nie mam nawet chwili żeby spokojnie pomyśleć o tym co tu się dzieje a w wolne trafia mnie, że właśnie nie dzieje się nic. Także no... Kiasarin z rozstrojem emocjonalnym pozdrawia i ma nadzieję, że miło spędziliście święta.

2 komentarze:

  1. Yuuuuu....~! I tak oto spędzam Sylwestra! To było takie cute~! >3<

    OdpowiedzUsuń
  2. Notka tutaj rekompensuje moje denne święta ~
    Pozdrawiam i życzę,już nie wesołych świąt ani szczęśliwego Nowego Roku, ale więcej luzu i chwil wytchnienia ~! *^^*
    Ja ne ~
    Reinu

    OdpowiedzUsuń