niedziela, 3 stycznia 2016

Wersja 1.0

Fandom: Haikyuu!!
Para: Iwaizumi x Oikawa
Uwagi: krótkie.

     Ostry dźwięk budzika przeszył pogrążony w ciszy pokój. Skulone pod ciepłą kołdrą ciało pokręciło się chwilę starając się, by śpiący wciąż mózg zinterpretował głośny, przebijający się przez wszystko odgłos jako element snu. Nie udało się to jednak i po chwili zaspana głowa wysunęła się spod kołdry. Brązowe oczy spiorunowały urządzenie.
- Ranisz Iwa-chan~... - jęknął chłopak pacając głową w poduszkę. Jego ręka uniosła się i bezwiednie opadła, uderzając w urządzenie, aż to się wyłączyło.

- Majaczysz Oikawa? Przecież jestem tu. - warknął drugi kształt wynurzając się spod kołdry. Brunet podrapał się po głowie. Widać było, że chętnie by jeszcze pospał.
- Nie~! - odparł wesoło szatyn podrywając się z poduszki. Skoro umilkł denerwujący dźwięk a obudził się jego Iwa-chan Tooru też się ożywił. - To jest Iwa-chan - Pokazał z dumą na budzik. Odwrócił się w stronę chłopaka opierając głowę na jednej ręce. - Wersja 2.0. - Chłopak pokazał dwa palce w sposób podobny do tego gdy pokazuje się "pokój". - Ta mnie nie bije... tylko krzyczy żebym wstawał.
- Naprawdę...? - Iwaizumi uniósł jedną brew słysząc to. - Czy na budzik nie wybiera się zwykle rzeczy której się nie lubi?
- Mhm. - Tooru zrobił naburmuszoną minkę obejmując bruneta za ramię. - Jest okropny. Krzyczy, ignoruje mnie cały dzień i mnie budzi. Do tego nie daje się przytulać. - poskarżył się.
- Czyżby... - Hajime mruknął gardłowo podnosząc się. Uklęknął na łóżku blokując ruchy Oikawy swoimi rękoma. - To jakaś aluzja?
- Nie. - Tooru zachichotał podnosząc ręce. Oplótł nimi szyję bruneta przyciągając się i lekko podnosząc. - Bo Iwa-chan zawsze będzie moim numerem jeden. - Wyszeptał mu do ucha.



---------------------
Postanowiłam, że począwszy od dzisiaj będę was nawiedzać pod wpisami.
Eto... jak się zapatrujecie na jutrzejsze pójście do szkoły po wolnych? Bo u mnie dość słabo... ^^"" muszę wstać szybciej niż do tej pory się kładłam x3
Co do miniaturki to chciałam w niej przedstawić charakterystyczny sposób myślenia Oikawy, mam nadzieję, że mi się to udało :3 a no i jest to debiut mojego budzika~ (tak, nazywam budzik Iwa-chan, why not? ;_;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz