piątek, 29 stycznia 2016

mini dj hq!!

Hej~...
W sumie ubogo się tu zrobiło przez brak mojej bety~... Mam nadzieję, że niektórzy z was bardzo lubią OiIwę~? Jeśli tak, liczę, że ktoś odezwie się chociażby jednym zdaniem pod tą notką~! Naprawdę nie chodzi tu o komentowanie, po prostu potrzebuję kopa do bety, a nie uwierzylibyście jak dużo porządnych notek leży już dawno napisanych... bo nie mam motywacji.
Tylko o podesłanie mi jej proszę~... To chyba równa wymiana~? ;3
Tymczasem miłego śmiania się z Bakakawy. >w<

Fandom: Haikyuu!!
Para: Iwaizumi x Oikawa
Uwagi: Brak


https://pl.pinterest.com/pin/302444931205273438/





3 komentarze:

  1. Nyahahahahahahahahahahhah~ W ten Danny dzień mam taki miły prezencik~ Arigatou ~
    I bierz się szybciutko do roboty ty leniwy szczeniaku >< (bez urazy xD)
    Ja ne~

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba umarłam. Ze śmiechu xD

    OdpowiedzUsuń